Underwater Laugh | Eyeshadow Pen


Cień w kredce? Rozwiązanie idealne - nareszcie mogę spełniać swoje marzenia z dzieciństwa i mazać się kredkami po twarzy. Powiem więcej, w przeciwienstwie do niektórych flamastrów, bohatera dzisiejszego posta da się zmyć :)

Kredka z limitowanej (niestety) edycji Le Grand Bleu Catrice stała się ostatnio podstawą mojego makijażu. Jeśli jesteście z Krakowa to polecam zerknąć do Rossmanna w Galerii Krakowskiej - cienie jeszcze są, do tego w promocji. Kolor jaki wybrałam to Underwater Laugh i nie wiem jak wam, ale sama nazwa nie kojarzy mi się zbyt dobrze. Metaliczna lilia to coś czego nie spodziewałabym się po sobie. Cień sam w sobie nakłada się bardzo gładko i pozostawia na powiece lekko mokre wykończenie. Wbrew pozorom łatwo się blenduje, a kolor można stopniować. Trzeba to jednak robić stosunkowo szybko, bo kiedy zastygnie - nic go nie ruszy.
Jedna mała kredka, a robi wszystko co potrzeba. Nie rozstaję się z nią od ponad dwóch tygodni i trwałość naprawdę mnie zdumiewa. Wychodząc wczesnym rankiem, cień utrzymuje się do czasu, aż to ja zafunduję mu akcję demakijaż - lekką ręką 12 godzin.



Miałyście doświadczenie z tego typu cieniami? Jeśli tak, to koniecznie dajcie mi znać! Moja chęć ich posiadania znacznie wzrosła po tak udanym debiucie.

27 komentarzy:

  1. Catrice w Rosku?
    Buuu u mnie ich nie ma i nie mam dostepu do tych kosmetykow ;( kredka bardzo mi sie spodobala!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może uda się nam ją jakoś załatwić :D Wspólnymi siłami :)

      Usuń
    2. ja ogólnie jestem zła na drogerie, które są u mnie. w żadnej nie ma pierre rene, essence i catrice :( a te marki lubię najbardziej

      Usuń
  2. ooo a w jakiej cenie są te kredeczki ? :)
    mnie tak pozytywnie Kiko ostatnio zaskoczyło, z tym że przy nich blendowanie brzegów jest lekkim problemem

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny kolor:)
    słyszałam, że cienie w kredce z Kiko są fajne:)
    ja mam 4 cienie z wyższej półki - Clinique, ByTerry i Laura Mercier i wszystkie uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepadłam :) i chce więcej. Poprzeglądam, może coś z wyższej półki mnie skusi :)

      Usuń
  4. Kolor jest cudowny! Wiele osób bardzo chwali te kredki Kiko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wiem wiem... Chciałam zrobić zamówienie przez internet, ale obowiązuje od ponad 100 zł, a nie chce wydawać takiej kwoty tak naprawdę na siłe :) Może kiedyś Kiko pojawi się w Krakowie :)

      Usuń
  5. Uwielbiam wszytskie kosmetyki w formie kredek a teraz dość dużo jest ich z clinicque, może wypróbujesz? Z revlon'a są też świetne pomadki w kształcie kredek (ah te wreszcie spełnione marzenia z dzieciństwa haha)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Revlonowe pomadki sobie też chwalę :) Mam 3 odcienie i z każdego jestem zadowolona :) Tym bardziej, że można je tanio dostać na allegro ^^

      Usuń
  6. miałam podobne cienie i dla mnie są super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cienie w kredce bardzo lubię, ale niestety na Catrice nie udało mi się załapać ;)
    Ze swojej strony serdecznie polecam takie cienie z Sephory. Często można kupić je w promocji, a pigmentacja i trwałość są w pełni satysfakcjonujące :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli się nie mylę moja koleżanka taki miała. Bardzo dobrze się nim malowało!

    PLF blog <--- ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  9. Średnio się lubię z fioletami, ale ten jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie cienie, prościutko i przyjemnie się ich używa, nie brudząc ani pędzli ani palców. Jednak najpierw miałam problem z znalezieniem strugaczki do niektórych :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda prześlicznie! Dziś zajrzę do Natury, może znajdę coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz bardzo delikatną i dziewczęcą urodę, pasuje Ci taki kolor na powiekach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Apologize Once I Save Links In These Comments.
    Thank You For The Information, Very Useful For My Sting, And I Wait For The Next New Article :).
    PRODUK HERBAL GREEN WORLD

    OdpowiedzUsuń
  14. in questi giorni un sacco di brutta sensazione vissuta da me, lui era tra loro vertigini, la fame, e la nausea, che è al sentito questo pomeriggio, si spera persaan è stato rapidamente perduto e sano come biasanya

    SUPLEMEN MATA GLAUKOMA

    VITAMIN MATA MINUS

    OBAT CAPSULE MATA KATARAK

    OBAT HERBAL ENTROPION

    OdpowiedzUsuń
  15. thanks for your article, very nice and then i like it :-)
    hopefully more successful
    you may also like

    Obat Tradisional Penghilang Jerawat

    OdpowiedzUsuń
  16. An-mhaith airteagal cara, bheadh sé níos fearr má tá an ráiteas deiridh móide conclúidí mar áis in conclúidí a tharraingt. leanúint maidir leis an torann as an zahra siopa luibhe iontaofa agus is mó san Indinéis do do bhlag (rath) rathúil i gcónaí
    ==============================================
    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom
    ==============================================

    OdpowiedzUsuń
  17. the information is very interesting and useful for all people
    cara mengobati varikokel dengan cepat

    OdpowiedzUsuń