3 x Catrice | Nude Purism limited edition



I stało się. Tym razem nie mogłam przejść obojętnie obok szafy Catrice. Weszłam do Hebe z ciekawości i wyszłam z tymi trzema gagatkami. Mam nadzieję, że nie odstraszy was ilość zdjęć, która przekroczyła moje limity.

Pure Shimmer Highliter to pierwszy produkt na który zwróciłam uwagę. Rozświetlacze to ostatnio moja ulubiona zabawka, więc i ten nie pozostał mi obojętny. Kilka podejść do testera i jakoś sam wpadł do koszyka. Nie mam pojęcia jak to się stało. Produkt jest aksamitny i przyjemnie rozprowadza się zarówno przy użyciu pędzla, jak i palców. W zależności od efektu na jaki mam ochotę stosuję pierwszą lub drugą metodę aplikacji. Kolor ciężko mi ocenić, raz wypada bardziej różowy, raz bardziej szampański. Mimo to efekt odpowiada mi w stu procentach, a jego całodobowa trwałość tylko skłania mnie do codziennego używania.

Zdjęcie wykonane telefonem - aparat zaprotestował :)

Kolejna w  koszyku wylądowała delikatna pomadka do ust w kolorze Delicate Rosewood. Cóż sama nazwa i opakowanie mocno mnie zachęciły i nie musiałam długo się zastanawiać. Kolor - brudny róż ze złotymi refleksami, których na całe szczęście nie widać po nałożeniu pomadki na usta. Opakowanie jest przyjemnie ciężkie i solidne. Nie będę obawiała się wrzucić ją do torebki i pognać na egzamin ;) Trwałość - jak to trwałość lekkich nawilżających pomadek - 2 godziny i poprawka, którą z przyjemnością wykonuję :)


I ostatni już Beutifying lip smoother, który nie pochodzi z edycji limitowanej, ale potrzebowałam czegoś czym mogę uratować usta w klimatyzowanych pomieszczeniach i przy okazji nie zostać wyrzuconą z zajęć :) Balsam sprawdza się idealnie, zostawia naturalny kolor i miękkie usta. Nie mogę tylko przywyknąć do rodzaju aplikatora w jaki został wyposażony - mini futerka (?) podobnego do tego w balsamach Clarins. Nie mam porównania, ale nie jest to mój typ w kategorii aplikatorów :D

od dołu: rozświetlacz, pomadka, balsam
 
Catrice pozytywnie mnie zaskoczyło i na pewno częściej będę spoglądać w stronę ich stoiska :)

62 komentarze:

  1. to futerko trzeba często odkażać, poza tym jest ok :) rozświetlacz ma świetne tłoczenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czym je odkażasz? Myślisz, że zwykły octenisept wystarczy? :)

      Usuń
  2. Rozświetlacz bardzo ładnie wyglada!!! Niestety ja tego typu kosmetyków nie używam.
    Ciekawa jestem jak sprawdzi sie balsam, bo brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten rozświetlacz to mistrzostwo świata :)
    Futerko jest cute ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy efekt daje. :-)

    Też właśnie napisałam o rozświetlaczu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ta pomadeczka <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten rozświetlacz ma drobinki? masz porównanie do jakiegoś innego ? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. de informatie is erg aardig en behulpzaam voor ons, kunnen we allemaal altijd in de genade van Allah de Almachtige. en succesvolle groet

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio kręciłam się obok tego balsamu do ust i nie wiem czy się po niego nie wrócę. Bardzo chciałam go porównać do błyszczyka z Clarins :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dankbarkeit für seine Informationen dieses Blog kann nützlich sein bei allen Menschen in dieser Welt, familiäre Begrüßung von unserem Speicher Zahra Kräuter Kräutermedizin Hits zuverlässig und größte in Indonesien
    Obat Miom Ampuh

    OdpowiedzUsuń
  10. Thank you for the information you have provided, it is very useful

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za informacje, które są bardzo przydatne

    OdpowiedzUsuń
  12. thanks, napaka kawili-wiling impormasyon, maaaring maging kapaki-pakinabang para sa amin lahat

    OdpowiedzUsuń
  13. Beutifying lip smoother mój wielki ulubieniec. Pozdrawiam ;) pięknie wyglądasz, tak dziewczęco. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Многу добра статија пријател, тоа ќе биде подобро ако на последната изјава плус заклучоци за леснотијата на извлекување на заклучоци. продолжи во однос на бучавата од продавница Захра хербални сигурен и најголемиот во Индонезија за вашиот блог (успех) е секогаш успешен
    ==============================================
    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom

    obat miom
    ==============================================

    OdpowiedzUsuń
  15. Yes , when i wake up, i see this articel n i think this good news thaks, i will share but ithik u must visit my blog too cuase the information have ...
    Obat Tradisional Asam Lambung Paling Ampuh
    Nutrimax Green World Blueberry

    OdpowiedzUsuń
  16. Kami ay nagbibigay ng mga gamot para sa paggamot ng iba't-ibang mga problema sa kalusugan, sa pamamagitan ng paggamit ng isang gamot na ay naka-itinustos na may grain ay maaaring gamutin ang sakit ganap.
    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  17. thank you all so much for this information -> bahaya syaraf kejepit

    OdpowiedzUsuń
  18. thank you all so much for this information -> bahaya syaraf kejepit

    OdpowiedzUsuń
  19. thank you all so much for this information -> bahaya syaraf kejepit

    OdpowiedzUsuń
  20. i know your all wanna have a good voice, so check this out how beyonce and justin bieber done these -> Obat herbal lendir dan dahak

    OdpowiedzUsuń
  21. hey ladies and men,, this is for your healthy and beauty skins of your face -> Obat jerawat bruntusan now your turn performe as a queen and king

    OdpowiedzUsuń
  22. this really awesome to know -> Bahayanya penyakit kuning

    thanks for your informations, cause they really important -> Bahayanya penyakit hati

    i thought it would be good news ever -> Makanan yang harus dihindari oleh penderita penyakit hati

    OdpowiedzUsuń
  23. Empat hal ini dijamin membuat showroom mebel bandung tenang dan damai di rumah. Setelah lelah bekerja seharian, orang sangat membutuhkan pembuat sofa di bandung. sofa minimalis bandung merupakan kunci utama dalam mendapatkan ketenangan dan kedamaian pikiran di dalam rumah. sofa ruang tamu bandung yang mewah dan berukuran besar bukan ukuran utama untuk membuat Anda damai dan nyaman di dalam rumah. Untuk itu, ada furniture kitchen set di bandung yang jauh lebih sederhana seperti berikut ini.

    Hati yang tenang, damai, jiwa optimis akan membuat kitchen set di kota bandung bercahaya merupakan dambaan semua orang di dunia ini. Jujur saja, bahwa banyak kitchen set bagus bandung bekerja dan mencari uang siang dan malam, banting tulang. Satu tujuannya, yakni jasa tukang kitchen set bandung. Tulisan sederhana ini akan sambal roa di jakarta. cek juga jual gendongan bayi hanaroo dan juga jasa kitchen set minimalis bandung.

    OdpowiedzUsuń
  24. م좋은 정보 방금 블로그를 발견하고 함께 읽었습니다. 나는 첫 번째 코멘트를 남길 것이라고 생각했다. 내가 가진 것 외에는 무엇을 말할 지 모르겠다

    https://goo.gl/VFFLjX

    https://goo.gl/hp6MR6

    https://goo.gl/zu8Evu

    https://goo.gl/RNRCKu

    https://goo.gl/dJiDm7

    OdpowiedzUsuń
  25. nice article, how can you find out? you are great! read also: Obat ejakulasi dini

    OdpowiedzUsuń
  26. hallo beauty, thank you for your nice information. read also: cara membersihkan rahim

    OdpowiedzUsuń
  27. terimakasih
    https://www.portharcourtworldbookcapital.org/2019/06/28/obat-herbal-penyubur-sperma/

    OdpowiedzUsuń
  28. terimakasih
    https://www.portharcourtworldbookcapital.org/2019/06/21/8-tips-ampuh-dan-aman-memuaskan-istri-sampai-klimaks-di-diranjang/

    OdpowiedzUsuń