Catch Memories wit Me | Mix zdjęć

W moim telefonie jest o 5 mpx za dużo. Nie powinnam mieć aparatu. Napstrykałam prawie 1000 zdjęć w niecały rok. Telefon się już zawiesza, a żeby tego było mało założyłam sobie konto na Instagramie. 
Great idea Adrianna!

Przejdźmy do rzeczy. Co zobaczyły oczy mojego telefonu?

  • szalona obróbka zdjęć (bright bright bright :))
  • White Citrus by Bath&Body Works
  • Gieniu - może być bardziej uroczy?
  • Lapiz of luxury - dlaczego tak szybko ubywasz?
  • moja baza na dni w które mam ochotę na odrobinę większe krycie. Jednak pamiętam że: Less is More
  • komplet pierścionków House accesories
  • nie mogłam się powstrzymać - 4 nowe OPI
  • Ciate foil manicure - tylko teraz w TK maxx za 20 zł
  •  idealny niebieski
  • wiedziałyście, że dobra woda powinna mieć 1000 mg/l składników mineralnych?
  • Cud, trafiłam na dostawę w Hebe. Zgadnijcie, który wybrałam?
  • mały przedsmak nadchodzącego posta
  • nowa leżanka + miejsce przy kaloryferze = purrrrfect
  • truskawkowy eos stał się moim nowym ulubionym balsamem do ust od pierwszego maźnięcia
  • Hershey's w płynie - czy może być coś lepszego?
  • he will find u...

20 komentarzy:

  1. różowy eos mnie zaciekawił:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęściaro, możesz zainstalować sobie Instagram :) Też miałam White Citrus jakiś czas temu, specyficzny, trochę męski zapach, ale świetnie się sprawdzał podczas upałów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo uniwersalny :) Wolę swój coconut lime, ale ten jest awaryjny w domu :)

      Usuń
  3. faktycznie Gieniu jest przeuroczy, na śniegu to go chyba w ogóle nie widać:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma to do siebie, że lubi spać w miejscach, które delikatnie wpływają na kolor jego futra. Na przykład składziku węgla :D

      Usuń
  4. Mój model zwie się Sheldonek. (Kto ogląda TBBT ten wie czemu.) :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ma fajny koszyk :) teraz to mu dobrze i jeszcze koło kaloryfera
    Opiki świetne - też TK ? dawno tam nie byłam i nawet nie widziałam, że lakiery też jakieś mają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też TK - i to w świetnej cenie. Podejrzewam, że to były pozostałości po zestawach, które często tam są - limitowane edycje. Niestety często zestawy są niekompletne i porozrywane, zniszczone. Uroki TK maxxa...

      Usuń
    2. to się muszę przy okazji wybrać w takim razie :) jedyne co mi się tam udało kupić to skrzyneczkę na biżuterię :)

      Usuń
    3. jaki masz nick na insta ? :)

      Usuń
    4. adrianne_ann - na razie idzie powoli :) Planuję zrobić przyciski na pasek boczny, ale muszę znaleźć jakiś poradnik na ten temat :)

      Usuń
    5. ja też na dniach konto założyłam :) odnośnik chciałam zrobić i masakra, wszystkie cuda i galerie jakie znalazłam odnoszą do innych pośrednich nie bezpośrednio do insta :/ albo takiego nie znalazłam, więc zrobiłam sobie kolaż, który będę co jakiś czas aktualizować i z przekierowaniem bezpośrednio do insta

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  6. Super bloog ! ;*
    Zapraszam do siebie. Nie obraże się za wspólną obserwację lub komentarz do postuz twojej strony.
    http://juliee-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny mix :) EOS wydaje się interesujący !

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny mix♥

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  9. lubie takie mixy.
    bardzo fajny, niebieski lakier do paznokci;)

    OdpowiedzUsuń