Keep calm and act like a lady | Essie Ladylike


 Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia. Niby niepozorny, gubił się wśród całej tęczy innych kolorów, ale gdy tylko znalazł się w moich łapkach, nie wypuściłam go ani na moment. Teraz stoi na honorowym miejscu, na półeczce obok innych ulubieńców, ale gdybym miała wybrać jeden z moich wszystkich lakierów podejrzewam, że wybór padłby właśnie na niego :)






 Ladylike to piękny przydymiony odcień różu zmieniający kolor w zależności od światła. W dzień przebija się fiolet i róż, a wieczorami gdy słońca już nie ma (no ok, jest ale nie na naszym kawałeczku ziemi) przebija szaro-różowy nude.


Formuła lakieru jest dość gęsta, ale przyjemnie gęsta. Lakier nakłada się dzięki temu bez problemu i nie tworzy smug, bąbelków itp.
Trwałość (jak u mnie wszystkie Essie) 3-4 dni
Do ładnego krycia wystarczyłaby jedna porządna warstwa, ale ja preferuje nakładać dwie lżejsze.

Lakier jest piękny.





20 komentarzy:

  1. Rzeczywiście kolor piękny. Miałam do niego kilka podejść, żadne nie zostało uwieńczone zakupem. Jestem jednak pewna, że prędzej, czy później trafi i do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. subtelny i delikatny kolorek. Bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny i subtelny kolor. Ma to coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten lakier to taka "cicha woda", niby niepozorny, a jednak piękny. Mi też się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealnie go opisałaś i to w dwóch słowach! Ja się tu wysilam... :D

      Usuń
  5. faktycznie kolor jest przecudny!;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Napisz do mnie maila, bo są miejsca na spotkanie :) A Twojego maila nie widzę tutaj, więc piszę w komentarzu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny ten kolor. Delikatny i kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękny kolorek :) uwielbiam takie delikatne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham nude i kocham Essie. Nie może być lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny. Na jesień bedzie idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie prezentuje się ten kolorek na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudnie wygląda na paznokciach!

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piekny <3 kurcze wszystkie blogerki kusza Essiakami.. probuje byc silna ale chyba w koncu sie poddam i zakupie co nieco ;-)

    OdpowiedzUsuń