Liquid Fall | Fall nail polish picks


Może to wpływ jesieni, a może mam ochotę odpocząć od szalonych kolorów i wzorów na paznokciach. Na jesień wybrałam kolory stonowane, utrzymane w jakiejś tam gamie elegancji (wg mnie)

Kolory typowo jesienne: nude, burgundy, fiolety. Uwielbiam. Moja mała kolekcja płynnej jesieni w buteleczkach.


Essie: Lady Like | Angora Cardi | Carry On | Mademoiselle
Sinful Colors - Black on black

Nie mogę wybrać jednego z nich bo wszystkie są absolutnie pięknie i jestem w nich bezgranicznie zakochana. Oczywiście nie są to lakiery, których używam tylko jesienią, a 22 grudnia odkładam je wszystkie i wyciągam kolory zimowe. Może pewnego jesiennego wieczoru pomaluje paznokcie na neonowy żółty, albo zrobię tęczowe ombre, ale te które pokazałam wam w tym poście na pewno często będą gościć na moich paznokciach tej jesieni.

Jakie są wasze ulubione "jesienne" lakiery? Będę wdzięczna za wszelkie sugestie :)


29 komentarzy:

  1. Chyba nie jestem w stanie wybrać tego, który podoba mi się najbardziej. Wszystkie są piękne.

    A z bardziej jesiennych lakierów godnych polecenia mogę wymienić Rimmel, Lasting Finish Pro z numerkiem 410(nie wiem, czy jest jeszcze dostępny w szafach Rimmela, ale często można go spotkać np. w Pepco), Golden Rose z serii Rich Color, numer 29 (dla fanek klasycznej czerwieni), Golden Rose Classics Charming 50 (odcień zbliżony do wymienionego już Rimmela)czy Virtual Fashionmania 189-Paso doble.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rimmel faktycznie ładny... Świwkowy-prawie-czarny :D Coś w nim jest :)

      Usuń
  2. idealne kolorki na jesień, ja muszę się właśnie w jakieś zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ladne, tez powoli przechodze na jesienne kolor na paznokciach i w makijazu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się w najbliższych dniach napisać też coś o makijażu :)

      Usuń
    2. super;) juz czekam!

      zainspirowalas mnie i chyba tez pokaze u siebie "moje" jesienne lakiery ;)

      Usuń
    3. W takim razie i ja czekam na twój post :)

      Usuń
  4. Piękne :) U mnie już też od dawna jesień na paznokciach, dominują bordowy, butelkowa zieleń, ciemny brąz, granat i czerń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam lakieru w odcieniu butelkowej zieleni i właśnie poczułam nieodpartą potrzebę posiadania go w swojej (i tak za dużej) kolekcji :)

      Usuń
  5. Piękne lakiery! Ja raczej nie dzielę swoich lakierów na jesienne czy letnie ;P
    Przez cały rok staram się utrzymać na pazurkach kolorowy szał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Overexposed in south beach wyglada interesująco, ciekawe jak prezentuje się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kliknij w jego nazwę, a zobaczysz :) Dodałam z nim post, jest podlinkowany :)

      Usuń
  7. Te essie mają idealny kolor.. na usta ! Ostatnio kocham się we wszystkich jagodowych produktach do ust :))
    Sama na jesień lubię też nosić beże i złoto. Przeszukałam swoją szufladkę z ciemniejszymi lakierami i chyba mam braki..

    OdpowiedzUsuń
  8. te Essie to i ja bym chciała mieć na swoich paznokciach na jesień :D dołączyłabym je do wszelkich brązów i burgundu, których zwykle używam o tej porze roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Essie są świetne!:)

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne jesienne kolorki :)
    Ja pomimo różnych pór roku maluje pazurki na takie kolory, na jakie akurat mam ochotę, więc to bywa różnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. szczególnie polecam Essie wicked - bardzo ciemne bordo oraz Sally Hansen complete salon manicure w kolorze 404 Greige Gardens - brudna szarość z domieszką fioletu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne kolorki! na jesień w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lady Like mam i bardzo go lubię, faktycznie jest idealny na jesień. OPIk wpadł mi w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ja na jesień lubię czerwień albo bardzo delikatny pudrowy róż :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajne, jesienne kolorki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podobają mi się te kolorki :)

    itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie są te lakiery Essie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja bym tutaj dorzuciła jeszcze brązowy Baltic Sand :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne, takie jak najbardziej lubię na jesień! :)

    OdpowiedzUsuń