Why Not?


Dziś odrobina inspiracji bo niestety nie czuję się najlepiej. Czerwony cieknący jak kranik nos nie pozwala mi racjonalnie myśleć. Czuję suszę. Twarz i oczy aż mnie pieką, ale co się dziwić kiedy praktyki w przychodni zdrowia zmuszają mnie do przebywania w oparach grypy. Tak, tak zaczęło się... Wszelkie krakowianki: strzeżcie się bo dziś "moje" skromne przychodniane progi odwiedziło ponad 30 pacjentów z wirusową grypą.

I chyba będę musiała przenieść się z obserwacją blogów na Bloglovin bo jakiś podejrzany blog o modzie, który nie wiem skąd się wziął w moich obserwowanych i którego nie mogę też w nich znaleźć spamuje niemiłosiernie, a nie wiem jak to zlikwidować. Nie widzę go w ogóle na liście blogów, które obserwuje. Nie będę podawać adresu żeby wam też nie utrudnił życia... Czy którakolwiek z was miała taką sytuacje?

Hello. Good Bye. Zjadłabym lody.

11 komentarzy:

  1. szybkiego powrotu do zdrowia:) jak patrzę na te kolorowe balony i kwiaty to chcę lato! a dziś było tak strasznie brzydko i lało, ehh..trzeba się przestawić:(:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Myślę, że i tej jesieni znajdzie się kilka pięknych dni :)

      Usuń
  2. nie,nie, nic u mnie takiego się nie dzieje :)) Cudne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowia życzę, nie dziwię się, że tyle osób choruje, skoro pogoda jest dziwna ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Mikstury, które pije wieczorami czasem dają niezłego kopa :) Ogólnie jest dobrze, tylko trochę gorzej się czuję :)

      Usuń
  4. szybkiego powrotu do zdrowia :) aż chce się żyć po takiej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne inspiracje, szczegolnie te gdzie sa rysunki:)

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. zdrówka ! świetne inspiracje :)

    obserwuję i zapraszam do mnie: www.la-mujer-perfectaa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czy mi się wydaję czy jesteś na medycynie?
    duzo zdrowia kochana :)
    cudne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń