Make a WISH(list)

I nadszedł ten moment, w którym dzielę się z wami kolejną z moich list. Fakt, jestem uzależniona od robienia list. Gdyby tylko ich realizacja szła tak łatwo... Z tą myślę nie pójdzie tak źle i część zrealizuję do końca tego roku. Tą, rzecz jasna tańszą część :)

Publikuję ją trochę dla siebie, żeby uporządkować swoje kosmetyczne zachcianki. Odpuściłam już wszelkie palety cieni bo mam ci ich jak na tą chwilę pod dostatkiem. Chociaż nie powiem że Naked 2 czy NUDEtude bardzo chętnie bym przygarnęła.

Przechodząc do rzeczy

Kategoria: Pielęgnacja (i tą chce zrealizować do końca roku)

L`Oreal Oczyszczający płyn miceralny do cery suchej i wrażliwej Ideal Soft




L`Oreal Żel - krem oczyszczający Ideal Soft




L`Oreal Peeling rozświetlający Ideal Glow




Uriage Woda termalna




Rybki Dermogal A + E




Hydrating Eye Cream Bobbi Brown (strefa marzeń i snów, tak tu też są jednorożce)




Kategoria: Makijaż

MAC Vanilla Pigment


Smashbox Photo Finish Primer Blemish Control (2% salicylic acid)


The Balm Mary-Lou Manizer


The Balm Hot Mama blush



Kategoria: Paznokcie

Essie: Eternal Optimist, Lilacism, Merino Cool, Fall Cashmere


Barry M: Guava, Raspberry, Indigo



Kategoria: Inne

Tangle Teezer


J'adore L'eau (delikatniejsza wersja oryginału - jestem zakochana)




23 komentarze:

  1. Parę pozycji z Twojej listy dołączyłbym też do mojej. Produkty The Balm, lakiery Essie, baza Smashbox czy Tangle Teezer - na razie strefa marzeń.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystko to na razie moje plany i marzenia. Jedne w mniejszym, inne w większym stopniu dla mnie dostępne. Jednak tak sobie pomyślałam o odkładaniu 3 x w miesiącu po 5 zł... Na TT będę mieć w 3 miesiące, a dodatkowo zbliżają się święta, moje urodziny... :D
      Tak działa mój chytry plan :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Wszyscy tak go chwalą, że ciężko się oprzeć, ale czytałam o podróbce działającej identycznie... Pomyślę :)

      Usuń
  3. Niedawno ukazała się u mnie na blogu taka lista :) To świetna sprawa bo pomoże nam zorganizować nasze 'zachcianki' :). Płyn micelarny z L'Oreal oraz TT już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogą jest za długa, żeby ją publikować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja też była dłuuuga, ale okroiłam ją do minimum :) Trzeba też coś jeść prawda? :D

      Usuń
  5. Masz trochę tych chciejstw :-) powodzenia w spełnianiu!

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie powiększyłam swoją listę, hahah :D

    OdpowiedzUsuń
  7. płyn micelarny szczerze Ci polecam, rozświetlacz TheBalm zresztą też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dużo słyszałam o tym micelu i żelu z tej samej serii. Grzech nie wypróbować :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dzięki za opinię :)
      Zawsze to rozwiewają się te wątpliwości... "a co jak u mnie się nie sprawdzi?" itp. a tu już kilka osób poleca, więc moja twarz może nie okaże się wybrykiem natury. To miłe (i rujnuje mój portfel) :)

      Usuń
  9. Micel już zakupiłam i czeka na swą kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się marzy z Twojej listy TT i pigment Vanilla :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uriage Woda termalna to również mój must have:) a na szczotkę Tangle także mam chrapkę;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Płyn micelarny zakupiłam już, bo byl w pormocji za 10,49 zł :D Jeszcze nie próbowałam... Mam w planach też kupić peeling i oczywiście TT :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uriage woda termalna i lakiery Essie - my love! <3 Koniecznie będę musiała wypróbować tego micelka z Loreal

    OdpowiedzUsuń
  15. Woda uriage , tangle i rozświetlacz też są na mojej wish liście ;) A no i oczywiście Essiaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. muszę zacząć odkładać pieniążki do skarbonki :D

    OdpowiedzUsuń
  17. mam rybki, są spoko :) też mi się marzy pigment Vanila ale chętnie bym go z kimś na pół wzieła bo całe opakowanie to mi chyba do śmierci wystarczy :/

    OdpowiedzUsuń