Beton z betonem i troche gumy


Jak w tytule - tak opisałabym moje nowe lokum. Zdecydowanie nie jest to to co wcześniej, ale cena jest prawie 200 zł niższa więc nie mogę narzekać. System USOS zrobił mnie w konia i jeśli nie wiecie co to, zaufajcie mi nie chcecie wiedzieć. Ale co tam meble, kable czy brak lodówki! Ada martwi się brakiem sensownego miejsca do robienia zdjęć!

Dużo zmian, a do zrobienia kilka rzeczy na wczoraj. Ciągłe problemy i małe zamieszanie dookoła i w głowie. Muszę sobie to wszystko uporządkować, głęboko odetchnąć i wrzucić na luz. W innym wypadku czeka mnie zakład psychiatryczny.


Przede wszystkim zaczęły się studia i mimo tego, że jestem już na drugim roku, nadal jest mi ciężko to ogarnąć. W głowie zaczyna trzeszczeć po dwóch 3-godzinnych wykładach i ćwiczeniach, które wcale do krótszych nie należą. Sezon na 3 kawy dziennie uważam za otwarty!

A gdy wracam do domu dopada mnie nowa koleżanka. Piszczy i skacze z radości (czasami też równie radośnie robi inne rzeczy)


Od czasu do czasu trafia 20 minut wolnego i 10 podejście do JOYa, który według mnie jest wyjątkowo udany i kilka tematów naprawdę mi podpasowało.

Oraz wczoraj nie mogłam się oprzeć i popędziłam do nowo otwartego  Hebe w Krakowie, ciągnąc za sobą nieszczęsną Sylwię. Zakupy skromne, ale ile radości? Essiak za 19,90 zł i kremik w niskiej cenie.


15 komentarzy:

  1. Twoja nowa koleżanka jest urocza :D
    Lakier ma genialny kolor ;)
    Pozdrawiam
    http://mojakolorowacodziennosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie 2 kawy to zazwyczaj max :D
    Ale słodzina :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Psina prześliczna :D
    USOS - znam tego dziada, nie przepadamy za sobą, wiecznie są z nim jakieś problemy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolor lakieru, typowo jesienny - super! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mieszkanko, które wynajmuję też do najpiękniejszych nie należy, ale cena jest Ok i właściciel bezproblemowy ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka slodka psiunia <3
    a coz to za kolor z Essie? pokazesz go na pazurkach mam nadzieje ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :) Ale najpierw pojawi się Angora Cardi ;)

      Usuń
  7. haha, moja sunia też piszczy i się cieszy jak mnie widzi :D:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja kocham pieski, Twój jest cudaśny :D No i piękny essiak, kurde chyba sie jednak nie uchronie przed przynajmniej jednym kolorem :/ Może chociaż zapoluje na promocje, bo 35 zł za lakier to kiepska cena :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpisałam Ci na Twój komentarz u mnie i jeszcze raz dziękuję za propozycje to bardzo miłe z Twojej strony :)

      Usuń
  9. ja też popędziłam do Hebe :) a co do mieszkań w Krakowie to przerobiłam już kilka i naprawde wiem jak ciężko znaleść coś sensownego :/

    OdpowiedzUsuń