Hidden black net


 Dziś wzorek na paznokciach który wykonałam za pomocą tasiemki do paznokci. Wyszło niezwykle sprawnie i pierwszy raz od dawna znowu jestem zadowolona z efektu. Pomysł nasunął mi się po oglądnięciu TEGO filmiku na yt. Tam jest on bardziej kolorowy i zwariowany. U mnie się dość mocno schował.

Niestety połączenie Bahama mammy z Essie i czarnym lakierem nie jest zbyt widoczne. Sprytnie ukryte cieszy moje oczy od dwóch dni.

Wspominałam już, że uwielbiam trójkąty?

Użyte lakiery:
  • Baza - Millionails Essie
  • Essie - Bahama mama
  • Sinful colors - Black on Black
  • Seche Vite


17 komentarzy:

  1. Lakier bazowy ma przepiękny kolor, taki bardzo jesienny :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. essie bahama mama - klasyk:) piękna kombinacja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak Halloweenowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Delikatny ale wygląda fenomenalnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne pazurki :)
    itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne połączenie :) idealnie wpasowuje się w jesienne klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie połączyłaś, a essie to już wgl kolor idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne połączenie, ubóstwiam Bahama Mama :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne:)

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielniam lakier bahama mama, sama niedawno go kupiłam i jestem zauroczona:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten Essie ma świetny kolor. Taki jesienny. :>

    OdpowiedzUsuń