Smokey Fall | Essie Angora Cardi


Mój drugi essie kupiony w Chicago zaraz po Mademoiselle. Jak na ten moment także drugi ulubiony. Kolor wbrew pozorom bardzo uniwersalny. Nada się na każdą okazje.


Kolor: przydymiony pastelowy burgund - tak bym go opisała (naprawdę ciężko było go uchwycić)
Formuła: rzadki, prawie wodnisty - taki jak lubię, dla mnie te rozprowadzają się najlepiej. Nie tworzy smug, ani bąbelków, dość długo schnie (bez seche vite)
Trwałość: tutaj trochę słabiej 2-3 dni max. Po dwóch dniach jest starty, a po trzech pojawiają się odpryski - co mi osobiście nie przeszkadza bo i tak lubię zmieniać lakier co 2 dni. Po prostu lubię, a kolor angora cardi wszystko mi rekompensuje

Pędzelek: wąski, jak we wszystkich moich lakierach essie kupionych w Stanach. Raczej wątpię żeby to była linia profesjonalna bo nigdzie nie jest to uwzględnione. Zdecydowanie wolę tego typu pędzelki. Co kto lubi :)


18 komentarzy:

  1. śliczny jest! mi się własnie takie kolorki podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jest piękny. Po Essie spodziewałam się, że wytrwa jednak nieco dłużej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od tego jakie kto ma paznokcie :) Jak dla mnie nie ma jakiegoś wow jeśli chodzi o Essie

      Usuń
  3. ciekawy, przypomina mi kolorem budyn czekoladowy po wystygnieciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiłaś mnie tym kolorkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny kolor:)
    Idealny na jesienną porę
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie się prezentuje ten jesienny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny kolor, ni to burgundowy, ni brudny róż, w każdym razie idealny na jesień:)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kolor:) takie jakby lekko rozbielone wino:) idealny na jesień:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny kolor - idealnie ujęte w komentarzu wyżej - ni to burgundowy, ni to brudny róż, ale na jesień idealny! Ciekawe czy uda mi się go gdzieś upolować.. ;))

    OdpowiedzUsuń