electrifying nails | Projekt Kreuj ciąg dalszy - tydzień drugi


Czasami bywa tak, że sprzęt elektroniczny zawodzi. Mój aparat nie jest niczym z wyższej półki, ani... hmm...w sumie to już stary złomek z 8 mpx i 3 x zoomem :) Szału nie ma, czasem się na siebie złościmy, ale zawsze do siebie wracamy. Mam nadzieję, że widzicie moją wymęczoną neonową błyskawicę na jednym z pazurków...

Drugi tydzień dla mnie był oczywisty. "Będzie uśmiech!" - tak brzmiała pierwsza koncepcja, ale pojawiła się też druga, którą postanowiłam zrealizować jako pierwszą.

Say hello to them :)


Główny motyw znajduję się na kciuku i jest trochę oszukany. Jest swoim lustrzanym odbiciem, a reszta paznokci to moja geometryczna interpretacja wykonana za pomocą karteczek indeksujących i tasiemki :)

http://mycherrynails.blogspot.com/p/projekt-kreuj-ciag-dalszy.html

Użyte lakiery:
- biała baza: sally hansen 300 white on
- Aeropostale - Blissful Blue
- Essie mint candy apple
- China glaze Yellow Polka Dot Bikini
- My secret - Lavender
- OPI  pink outside the box



15 komentarzy:

  1. Świetnie, nie wpadłam na to, żeby przykleić właśnie już gotowe kształty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez na to nie wpadłam :) Zdobienia są malowane lakierem, a tło to tylko dekoracja :)

      Usuń
  2. świetne :D sama taki bym z chęcią nosiła :D
    p.s. piękne zdjęcie dodałaś - swoje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Ktoś zauważył ^^

      Usuń
    2. :D no pewnie
      jestem zauroczona - jest piękne
      no i czarno-białe - moje ulubione zdjęcia :)

      Usuń
  3. fajne wzorki , podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. extra to wymyśliłaś jest prosto ale delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale to jest super pomysł :)
    ale ja nie mam cierpliwości, jak ktoś by mi zrobił to ok ;pp
    dodaję Twojego bloga do obserwowanych - zapraszam do odwdzięczenia się! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow świetne paznokcie! Bardzo spodobał mi sie ten motyw , zainspirowalas

    OdpowiedzUsuń
  7. niby proste, geometryczne wzory, a efekt jest świetny:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy wzorek :3

    itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń