Inspiring Monday

Kwestia uporządkowania sobie bloga chodziła za mną od dawna, a niestety każde "regularne" dodawanie postów kończyło się po tygodniu. Zapał słabnie, ale mam nadzieję, że nie tym razem. Dziś jeden z moich zaplanowanych stałych postów czyli Inspiring Monday.

Coś co mnie inspiruje, może zainspirować was, a każdy nowy pomysł jest na wagę złota w poniedziałkowy ciężki poranek - dlatego posty postaram się wrzucać w niedzielę wieczorem lub wcześnie rano przed pójściem na uczelnię ;)

Co mi przynosi tą pozytywną dawkę pomysłów? Muzyka, filmy, miejsca w sieci, a przede wszystkim pintrest. Wczoraj znalazłam dwa wspaniałe blogi. Blog Alex i Barbiemutation, które same w sobie w mojej głowie tworzą nowe pomysły


Teraz uważajcie bo naprawdę będziecie miały ochotę na wypróbowanie tego pomysłu. Ja już nie mogę doczekać się aż dorwę moje wsuwki do włosów. Bobby pins fun :)


Muzyka? W tym tygodniu na pewno James Arthur - całokształt. Jednak aktualnie odtwarzacz dominuje:


Teraz dla odmiany coś dla paznokciowych potworów. Transparent nails - czyli wzorki, które wzorkami nie są :) Są niezamalowanym fragmentem paznokcia o przeróżnym kształcie. Coś innego, coś nowego - mam nadzieję, że niedługo pojawią się na blogu w moim wydaniu.


Mam nadzieję, że chociaż troszkę spodobał się wam Inspiring Monday. Jeśli nie - dajcie znać! Jeśli tak -może coś byście zmieniły w formie? Nie chcę żeby post przypominał koncert życzeń, a mam delikatne wrażenie, że może tak być.

Wspaniałego tygodnia!


6 komentarzy:

  1. Osobiście dorzuciłabym jeszcze jedzonko i książki :D
    I więcej włosów! Ale włochaci ludzie tak mają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja miałam dziś bardzo ciężki poniedziałek :/ muzyka mi się podoba bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne te paznokietki, nie wiem sama które lepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. te z serduszkiem piekne *_*
    zapraszam do mnie i do obserwacji :)
    takingcareofhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe wsuwki najlepsze !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do postów - jestem na tak :D
    Piękne włosy i wzorki na paznokciach bardzo mi się spodobały :D

    OdpowiedzUsuń