Hand-painted porcelain



 Do stworzenia tego uroczego wzoru na paznokciach zmusiło mnie zdjęcie znalezione na pintreście, niestyety często ciężko jest odnaleźć pierwsze źródło. Tym razem jednak się udało i pochodzi ono z tego bloga >klik< Pintrest to istna kopalnia inspiracji :) Możecie zaglądnąć na moje tablice i zobaczyć co moja pokręcona głowa lubi najbardziej (klikajcie w obrazek w pasku bocznym)

 Wzorki wykonałam pędzelkiem zakupionym w empiku. Podejrzewam, że był to najmniejszy z możliwych :)

Lakiery:
  • Sally Hansen Xtreme Wear 300 White on
  • OPI Blue It Out Of Proportion (z kolekcji miniaturek)
  • Seche Vite - nie obeszło się :)


17 komentarzy:

  1. Niebieski totalnie mnie zauroczył. Na żywo też jest taki wibrujący? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet bardziej :) niestety nawet z seche vitem na drugi dzień są starte końcówki - wygląda to mało estetycznie bo lakier wymaga białej bazy pod

      Usuń
  2. bardzo mi się podoba kolor tego lakieru :) i te kwiatki na białym tle są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba ten pomysł na stylizację paznokci :) też chyba zainspiruję się tymi kwiatuszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przy tym wzorku pierwsze, co przychodzi do głowy, to rzeczywiście rzeczy z porcelany :-) Śliczny

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne pazurki! :)

    itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł i przepiękny odcień OPI. Chciałam zapytać, jak tam z jakością, ale przeczytałam pierwszy komentarz. Wielka szkoda :( Essiakowy "Butler Please" jest w podobnym, wibrującym odcieniu, ale po jednym dniu noszenia już się nadaje wyłącznie do zmycia – może taka uroda tego koloru :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobalty i wszelkie inne niebieskości jakoś do mnie nie przemawiają - tak więc, płakać nie będę :)

      Usuń
  7. Śliczny wzór <33

    ojeju-mika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny efekt :) bardzo mi się podobają takie paznokcie, ja niestety nie mam talentu do ich ozdabiania.

    OdpowiedzUsuń