Boho Chic | Essence


Ostatnio w Douglasie zostałyśmy z współlokatorką całkiem miło zaskoczone. Pani zaproponowała wybranie sobie jednej darmowej rzeczy z koszyczka jaki nam pokazała. No cóż... wybrałyśmy lakier - ciężka choroba... Do wyboru były chyba jeszcze końcówki do frencza, naklejki do paznokci, odzywki. Takie tam - pierdoły :)

Lakier był chyba najrozsądniejszym wyborem. Jeśli przy ilości ok 100 lakierów (jak to ujęła Sylwia "w pieron")


Essence Boho Chic - kolor ciężki do określenia. Pomarańczowo-brązowy? Brudna brzoskwinka? Ze złotymi fleksami. Lakier fajnie się rozprowadza i pozytywnie zaskakuje czasem wysychania, który dla mnie jest dość istotny :) Przynajmniej póki nie mam jakiegoś wysuszacza :)
 
 Może możecie mi coś polecić? Miała któraś z was do czynienia z Seche Vite?


I moje nowe zabawki do paznokci - tasiemki. Biała i złota


9 komentarzy:

  1. lakier ma bardzo ładny, nietypowy odcień :P :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdzie kupiłaś tasiemki? Sama bym takie chciała a nigdzie nie widziałam takiego cuda.

    OdpowiedzUsuń
  3. dziwny ten kolorek, rzadko spotykany ;) ale ładny :) co do wysuszacza to mogę Ci polecić z inglota, taki w buteleczce z pepitką. Używam od kilku lat już i jest genialny! :) a jeśli chodzi o kropki z mojego postu to robiłam je sondą do kropek, a o metodzie z wsuwką nie słyszałam - genialny pomysł! :D kiedyś używałam łepka od szpilki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że Pan M. od razu by ci powiedział jaki to jest kolor :)
    Ja strzelam w brunatnopomarańczowy Kradzieju Lakierów ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa notka ;) Cudowny wygląd bloga ! ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy wygląd bloga. mgiełka H&M, którą mam na sprzedaż mogę sprzedać za 40 zł (kosztowała 80 zł). założyłam ją raz do stylizacji, więc tak jakby nienoszona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja tam teraz tylko czerwienie i niebieski ;) ale ten kolorek też jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny kolorek <3
    Mam jeden lakier z essence, bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie tu u Ciebie, gratulujemy przedsięwzięcia i zapraszmay do nas na konkurs BlanX:)

    OdpowiedzUsuń