Pastel ombre says "V Me!"

Został mi już tylko jeden egzamin. Będzie piekło! Ale do rzeczy... Malowanie paznokci chyba w jakiś sposób mnie relaksuje - oczywiście tylko wtedy kiedy wychodzi jak trzeba. Tym razem wyszło dokładnie tak jak chciałam :)
Moje drugie w życiu ombre. O dziwo zabieg przeszedł całkiem sprawnie. Dodałam troche zabawy z tasiemką do paznokci, którą później odkleiłam tworząc (tak mi się przynajmniej wydaje) fajny efekt :)


Użyłam:
◦ my secret 147 Lavender
◦ my secret 139
◦ biały lakier jako baza - wibo french manicure
◦ top coat - NYC 138 Classy Glassy
+ gąpeczka do ombre z essence (dziękuję Sylwia ^^)


 
Mały uszczerbek na prawej ręce. Czekam aż odrośnie...

36 komentarzy:

  1. pięknie to wygląda, a połączenie ty dwóch kolorków, to strzał w 10! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja gąbeczka :)
    Czekam teraz na rewanż - paznokcie dla mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są! Z chęcią bym sobie coś takiego namalowałam, ale nie pozwalają mi na to moje zdolności :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają rewelacyjnie :) a to V daje dodatkowy urok :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne ombre do tego ten wzorek sprawa , że paznokcie wyglądają nieziemsko :)
    + Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie połączyłaś kolory, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie Ci wyszły, efekt magiczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super efekt. Muszę koniecznie takie tasiemki kupić.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jestem totalną łamagą jeśli chodzi o malowanie paznokci, nie to co na papierze. Twoje wyglądają rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. przepięknie CI to wyszło! Zazdroszczę - ja jestem kompletnym beztalenciem jeśli chodzi o malowanie paznocki.. :( Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne ombre! strasznie mi się podoba :) kupiłam ostatnio ten lawendowy lakier i jestem nim zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam czego wybaczać, ważne, że napisałaś szczerze :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Super efekt ;) Przypominają mi motyw z bluz loveit - Triple Vogue. ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny efekt, kolory świetnie ze sobą współgrają i te kreseczki świetnie Ci wyszły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodaję do obserwowanych i na bloglovin, podoba mi się tutaj u Ciebie :) Poczytałam, pokomentowałam ostatnie posty, chętnie będę na bieżąco :)

      Usuń
  16. I really like the outfit !!!:) you have done a good job :)
    Come and see me too on;)

    www.olivains.com

    OdpowiedzUsuń
  17. zarezerwowałam ci ten krem i cień :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Efekt rewelacyjny! Sama bym sobie takie pazurki sprawiła ;)


    darkabanek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ z Ciebie zdolna kobietka! Tak przeglądam te Twoje paznokciowe sztuki i podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nominowałam Twój blog do Liebster Blog, mam nadzieję, że przyłączysz się do zabawy :)
    http://wendysnook.blogspot.com/2013/07/tag-libster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne pazurki! +dziękuję za obserwację i zapraszam do obserwowania na bloglovin, gdyż obecne niedługo zostaną zlikwidowane(link u mnie na blogu):)

    OdpowiedzUsuń
  22. hej :) kupujesz te wda kosmetyki ode mnie co ci zarezerwowałam? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny efekt:)
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie cudo! Zachwyca, jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne paznokcie, rzęsy i 1 bluzka! tą drugą miałam już kiedyś, nie pamiętam w jakim sklepie kupowałam xd Uwielbiam notesy więc może i ja odwiedzę empik ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny pomysł z tymi białymi paseczkami :D muszę spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń