With flowers in her hair


 Tematyka dość luźna bo wyprzedażowa. Postanowiłam, że będę bardziej rozważać swoje zakupy. Ze spódnicy zrezygnowałam - po co mi ona? I tak się nie przełamie i schowam nogi w spodnie. Spódnic mam całkiem sporą artylerię, ale jeszcze nie nadszedł ich czas.

Od razu mówię: rozszalałam się. Wydałam 25 zł. Wszelkie limity zostały przekroczone :)

H&M - ku uciesze swojej i mamy kupiłam w końcu kwiaty które mam zamiar notorycznie wpinać we włosy. W końcu każda wariatka ma we włosach kwiatka (ależ to było sweet...) Kupiłam też pędzelek do smokey, którego szukałam od początku studiów. To on był celem pierwszej wizyty w H&M.

  
 A to mini łup współlokatorki :)

 
 Zrobili jakąś dostawe produktów czy coś w tym rodzaju bo zauważyłam też od groma matowych toperów (mam i polecam - fajna sprawa)


Jakoś tak po drodze wyrósł empik i dorwałam najpiękniejszą ramkę na świecie ramkę na zdjęcia z 2nd floor za całe 5 zł. Czyż ona nie jest boska? Dopadłam też InStyle w wersji mniejszej bo czymś muszę się zająć w trakcie 3 godzinnej jazdy autobusem do domu :) No przecież nie będę się uczyć!


 A tak prezentują się kwiaty w mych włosach, które są tak pełne objętości, że wystarczy jedna wsuwka aby je utrzymać w finezyjnym koczku.


28 komentarzy:

  1. kwiatki wyglądają świetnie.A na lato- akurat!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna fryzura, muszę powtórzyć u siebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jutro na psychologii też będę miała kwiatka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam,że H&M ma pędzle...

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy dobrze zrozumiałam pytanie :) Ja nie miałam okazji ich testować, w ogóle nie jestem specjalistką jeśli chodzi o pędzle, ale ten wydaje sie być fajny :) nie za miękki do smokey

      Usuń
  6. Fajne zakupy. Muszę wygrzebać swoje kwiatki i też wpiąć je we włosy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kwiatki. Muszę sobie kupić coś podobnego. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto! Bardzo łatwo w ten sposób zmienić swoją fryzurę dopinając takie coś. Ja uwielbiam takie kwiatki :)

      Usuń
  8. Uwielbiam ozdoby do włosów :) Musze sobie jakieś zakupić bo ostatnio sporo zgubiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow te kwiatki ślicznie wyglądają! I pędzelek <33 kurde ja nie wiem tutaj w niemczech w h&m jak sobie coś upatrzę fajnego to w sklepie na żywo nie mogę tego znaleźć :( a jeżeli chodzi i kosmetyki w h&m to chyba jestem ślepa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd ja to znam? Jeśli zakupy to tylko spontaniczne - jeśli jest inaczej, na bank nie znajdę tego czego szukam :)
      Nie mniej jednak powodzenia w poszukiwaniu :)

      Usuń
  10. Śliczne te kwiatuszki z H&M ;) Szkoda, że u siebie takich nie widziałam:( A ramka boska! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ramka świetna
    fajny blog - obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo ciekawa ta rameczka na zdjęcie :) Mam taki sam kwiatek do włosów (czarny). Muszę odwiedzić H&M i zakupić teraz na lato inne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile dałaś za pędzel? Bo mój już też przydałoby się wymienić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To faktycznie dobra cena:) zawsze mniej w kosmetyczce, bo obecnie mam 2 pędzle z takimi końcówkami:)

      Usuń
  14. ooo pędzelek jest fantastyczny, nie wiedziałam że takie cudo można dorwać w h&m. chyba czas na małe zakupy..!

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobają mi się te kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ten pędzelek to mój hit do podkreślania brwi :) sciętą końcówką cień na brwi a okrągłą rozświetlacz pod łuk brwiowy :)

    OdpowiedzUsuń