Studded nails


Zakochałam się w tym zdobieniu. Ćwieki chyba wyszły z mody, ale ja się nie znam więc mogę sobie pozwolić na wszelkie wariacje (no może odpuszczę zastaw z getrami w myszki miki) Kupiłam ich tylko 30 i teraz żałuję, że mam ich tak niewiele - opcja wielokrotnego używania niby jest, ale ich populacja powoli się zmniejsza. Dziś jeden odpadł mi gdzieś na mieście.

Kupowałam je na allegro od użytkowniczki jewelrys_
Wszystko było w porządku i w miarę szybko więc mogę wam ją polecić :) Do wyboru mamy 13 wzorów. Ja wybrałam zwykłe kwadraciki w złocie i srebrze. Stwierdziłam, że to będzie w miarę uniwersalne zdobienie.

Efekty oceńcie same :)





18 komentarzy:

  1. świetne *.* ja już kupuję te ćwieki chyba z pół roku i nadal nie mogę kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet nie pomyślałabym, żeby na paznokcie :) a wyglądają super

    OdpowiedzUsuń
  3. Po sesji chyba też się muszę zabrać za nail art :) Albo najlepiej przed :D

    OdpowiedzUsuń
  4. aaa piekne sa te zdobienia!

    OdpowiedzUsuń
  5. e tam niemodne, ćwieki są zawsze spoko :) fajnie wyglądają też te maleńkie złote kuleczki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam o kuleczkach, ale w ostateczności zrezygnowałam :P Faktycznie mogłyby fajnie wyglądać. Może następnym razem :D

      Usuń
  6. zdecydowanie podoba mi się wersja na żółtym :) śliczne te ćwieki :) ale nie odpadły Ci wszystkie po kilku godzinach ? u mnie wszelkie "odstające" ozdoby gubie po kilkunastu minutach nawet jak są dobrze przyklejone :D mam do tego jakieś dziwne predyspozycje :) obserwuje i będe wpadać częsciej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wytrzymują spokojnie dwa dni, ale mam skłonności do zdrapywania :) Och to tak fajnie odstaje! Nie mogę się czasem powsytrzymać. Ale przeważnie robię tak, że pokrywam do dośc grubą warstwą top coatu - na ćwieka np. dawałam całą kropelkę :)

      Usuń
    2. ja tak samo ! :) ale mimo wszystko potrafiłam wszystkie pogubić :) sirota ze mnie :D

      Usuń
  7. Ja takie ćwieki, nooo może podobne, zamawiam do przeróbki ubrań, nie pomyślałam, że mogę kupić mniejsze i przykleić na paznokcie, fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ćwieki wyglądają przepięknie, ale chyba nie utrzymują się na paznokciach zbyt długo, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ćwieków to jeszcze na paznokciach nie widziałam :D Najbardziej podoba mi się serdeczny paznokieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy pomysł :) i efekt fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tam ćwieki uwielbiam i mało mnie obchodzi czy są aktualne modne czy nie;p Świetnie wyglądają na paznokciach, ciekawy pomysł:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. jesteś bardzo pomysłowa:)

    OdpowiedzUsuń