Już tylko 4...


Już tylko 4 egzaminy i będzie po sesji... To zaledwie kilka nieprzyjemnych godzin na salach, które przypominają sauny. To tylko kilka krótszych nocy i odrobinka stresu dla pobudzenia organizmu. Dni w jakiś magiczny sposób skracają się do granic możliwości, a pierwsze oznaki stresu zaczynają się pokazywać.


 Myślicie, że gorzka czekolada czy migdały są w stanie nas odstresować?



Dziś jednak nadszedł ten czas, błogiego lenistwa, jedzenia niezdrowych bomb kalorycznych i picia pepsi (ooo tak tej z 6 łyżeczkami cukru w 200 ml - dokładnie tej!). Malowanie paznokci - uwielbiam! Przeglądanie blogów i ulubionych kanałów na yt to dla mnie obowiązkowy, acz przyjemny dzienny rytuał. Do tego dołożyć małe zakupy na wyprzedażach, czekolade milkę Happy Cows i ulubione pisemko, a tworzy się obraz leniwcowej utopii :)


Pierwsze paznokcie z użyciem złotej tasiemki, jak widać lekko odkleiła się po bokach tu i tam, ale to przez to że nie mam dobrego sprzętu do odcinania zbywających kawałków :) Już wiem w czym tkwi sekret, a efekt podoba mi się bardzo. A aktualnie mam na paznokciach Revlon Facets of Fuchsia



Planuję też wyjazd do domu. Cieszę się na samą myśl o 7 długaśnych rzędach truskawek i moim kocurku Eugeniuszu :) A na drogę książka i czekoladowe pyszności


 Piękna spódniczka - H&M 40 zł... Pozachwycałam się, ale nie wzięłam. Mam kilka pieknych spódniczek i sukienek, w których nie chodzę. Może jednak po nią wrócić?


10 komentarzy:

  1. Nie podzieliłaś się Milką! Zapamiętam Ci to! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze paznokcie świetne ;d
    dodajemy do obserwowanych ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bym wróciła bo jest piękna ta spódniczka no i cena ok :) na te upały będzie jak znalazł :)
    piękny fiolet- ubóstwiam fiolety na paznokciach :)
    no i powodzenia na pozostałych :) mi został już tylko jeden i wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. spódniczka mi się podoba, ja bym wróciła po nią:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie zrobione paznokcie z tasiemką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely nails!!! would you like to follow each other with GFC and Bloglovin? let me know...
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  7. ale śliczne te paznokcie z tasiemką *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna spódniczka!


    darkabanek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń